Siedlce

Tygodniowe przypadki Covid-19 dla miasta Siedlce i powiatu




Łomża Beer Festival 2009

Marka piwa Łomża organizuje II edycję cyklu letnich imprez plenerowych pod nazwą Łomża Beer Festival.


Na przełomie czerwca i lipca w ramach cyklu zostanie zorganizowanych 5 plenerowych wydarzeń w miejscowościach: Białystok (6.06), Łomża (13.06.), Olsztyn (20.06), Siedlce (27.06), Ełk (11.06). Wystąpią w nich kolejno: Budka Suflera, Perfect, Kayah, T.Love, Doda. Imprezy rozpoczynać się będą o godz. 16.00 i potrwają do godz. 24.00 (zamknięcie ogródków piwnych).

W programie m.in. zaplanowano występy zespołu coverowego Kararockers, który nie tylko odtworzy znane i lubiane piosenki, ale także zaprosi publiczność do popularnej zabawy karaoke, grając na żywo uczestnikom największe polskie przeboje. Przewidziano także liczne konkursy i animacje dla publiczności. Jedną z największych atrakcji będzie budowanie ogromnej konstrukcji ze skrzynek na butelki o kształcie „Mega Butelka Łomży”, już od godziny 16. Do tej zabawy zaproszeni zostaną uczestnicy festiwalu, spośród których wyłoniona zostanie „ekipa budowniczych“. Za właściwy montaż skrzynek i ich mocowanie będzie odpowiedzialny „Super Łomża Team” – osoby posiadające uprawnienia do prac na wysokościach, przestrzegające zasad bezpieczeństwa i BHP. Prace będą wykonywane przy odpowiednim zabezpieczeniu (kaski, uprzęże). 4 drużyny, przy aktywnym wsparciu publiczności, będą rywalizować między sobą o to, która z nich jako pierwsza zakończy budowę swojej „ściany”. Uczestnicy zostaną obdarowani nagrodami. Gotową konstrukcję będzie można podziwiać do niedzielnego poranka.

Każdy wieczór zwieńczy koncert Gwiazdy. Wszystkie imprezy poprowadzi Marek Rusinek, który obecnie współpracuje z Radiem RMF MAXXX. Znany jest ponadto ze współpracy z RMF FM (program „Zaskocz mnie”), a także z prowadzenia wielkich koncertów z cyklu „Inwazja Mocy”.

Tegoroczny Łomża Beer Festival odwiedzi 5 miejscowości regionu:

Data Miejscowość Miejsce Gwiazda wieczoru
6 czerwca Białystok Rynek Sienny Budka Suflera
13 czerwca Łomża Amfiteatr, ul. Zjazd Perfect
20 czerwca Olsztyn przy Hali Urania Kayah
27 czerwca Siedlce nad Zalewem (Muchawka) T.Love
11 lipca Ełk Plaża miejska Doda

Łomża Beer Festival organizowany jest w macierzystej dla tej marki północno-wschodniej części kraju. Jest to jednocześnie jeden z większych projektów marketingowych prowadzonych przez właściciela marki Łomża – firmę Royal Unibrew Polska. Ubiegłoroczną, pierwszą edycję festiwalu odwiedziło łącznie ok. 25 tys. gości – fotorelację można zobaczyć na stronie www.piwolomza.pl.

Piwo Łomża jest sztandarowym produktem łomżyńskiego browaru. Produkowane od samego początku istnienia firmy, stało się z czasem jedną z najlepiej znanych marek w północno-wschodniej części kraju. Łomżyński browar był pierwszym tego typu zakładem w Polsce, wybudowanym od podstaw w okresie powojennym. O jego powstaniu zadecydowało odkrycie w okolicach Łomży wód głębinowych o wysokich walorach smakowych i jakościowych. Pierwsza produkcja została uruchomiona w 1968 roku. Od wiosny 2007 roku browar należy do duńskiego koncernu Royal Unibrew. W lutym 2008 roku zarówno część produkcyjna, jak i handlowa zakładu zostały włączone w struktury Royal Unibrew Polska Sp. z o.o. Piwo Łomża weszło do portfolio całego koncernu jako strategiczna marka na polskim rynku. Od końca 2008 roku Łomża Export jest szeroko dystrybuowana na warszawskim rynku oraz w sieciach handlowych w całym kraju. Piwo Łomża rozsławia swój region także daleko poza jego granicami – jest eksportowane do Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii oraz Szwecji. W 2008 roku piwo otrzymało nagrodę Superior Taste Award w międzynarodowym konkursie w Brukseli. W 2009 roku zostało nagrodzone brązem w konkursie Australian International Beer Awards 2009 i Złotym Medalem Selection&Quality Award.

Latem 2008 roku zorganizowano pierwszy raz koncerty w 4 miastach regionu pod wspólną nazwą Łomża Beer Festival. Było to pierwsze wydarzenie w pełni wypływające z inicjatywy firmy w tym regionie, organizowane przez producenta marki Łomża. Wcześniej marka wspierała jedynie wydarzenia w regionie, sponsorując je. Działalność ta jest kontynuowana i firma uczestniczy w kilkudziesięciu imprezach w regionie rocznie. Jednak dodatkowo organizuje własną imprezę. Firma zaangażowała się obecnie, jak co roku, w największe regionalne wydarzenie w Łomży – „Gościniec”. Tym razem na tę planowaną na 4 lipca imprezę marka Łomża zaprosi również warszawiaków, wykorzystując kampanię outdoorową w stolicy. Obecnie piwo Łomża Export jest także dystrybuowane w rejonie Warszawy i w sieciach handlowych w Polsce, a docelowo ma być dostępne w 30% punktów detalicznych w Polsce. Od kwietnia 2009 roku prowadzona jest także kampania reklamowa piwa w telewizji ogólnopolskiej.

Więcej: www.piwolomza.pl