Siedlce

Tygodniowe przypadki Covid-19 dla miasta Siedlce i powiatu




Organizacje pozarządowe i biznes – dlaczego są sobie potrzebni?

Organizacje pozarządowe i biznes- dlaczego są sobie potrzebni? Serdecznie zapraszamy: przedsiębiorców działających na terenie Siedlec, Łukowa, Sokołowa Podlaskiego i Mińska Mazowieckiego oraz osoby wykazujące postawy przedsiębiorcze na 7. edycję spotkania East Business Club, które odbędzie się
22 maja 2013.

W trakcie spotkania Hubert Pasiak potwierdzi tezę, że organizacje pozarządowe i biznes są sobie potrzebni. Idealnym uzupełnieniem spotkania będzie prelekcja Katarzyny Bułakowskiej dotycząca możliwości pozyskania tanich środków na finansowanie działalności gospodarczej.

Wydaje się, że organizacje pozarządowe od podmiotów biznesowych różni wszystko. Owszem, różnice są istotne, ale to właśnie może być kluczowy argument, przemawiający za współpracą. W jakich obszarach można spodziewać się korzyści? Co mogą sobie wzajemnie zaoferować? Odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące współpracy sektora społecznego i biznesowego postara się udzielić Hubert Pasiak. Małgorzata Zaranek, przedstawicielka Partnerstwa na rzecz Produktu Turystycznego- Szlaku Kulinarnego Mazowiecka Micha Szlachecka opowie o idei partnerstwa lokalnego oraz o korzyściach płynących ze współpracy w ramach partnerstwa.

Druga część spotkania dotyczyć będzie możliwości pozyskania tanich środków na finansowanie działalności gospodarczej. Katarzyna Bułakowska- kierownik biura Fundacji na rzecz Rozwoju Polskiego Rolnictwa w Siedlcach przedstawi kluczowe informacje o funduszu, którego celem jest zapewnienie środków finansowych w postaci niskooprocentowanych pożyczek, mikro i małym firmom, które z różnych powodów mają trudności w uzyskaniu kredytu w bankach.

Spotkanie odbędzie się 22 maja 2013 o godzinie 18:00 w Restauracji Stara Drukarnia
w Sokołowie Podlaskim.

Podczas spotkania każdy z uczestników będzie mógł zaprezentować siebie i własną firmę
w 60-cio sekundowej prezentacji. Prosimy o zabranie około 50 wizytówek oraz kilku próbek towarów, katalogów etc. Spotkanie ma swobodny charakter, jednak preferujemy strój biznesowy.
Liczba miejsc ograniczona. Obowiązuje rejestracja na spotkanie i liczy się kolejność zgłoszeń pod adresem www.ebclub.pl

Udział w spotkaniu East Business Club kosztuje symboliczne 25 zł płatne przed spotkaniem
za pomocą płatności online na stronie www.ebclub.pl lub w przypadku płatności gotówką
na miejscu w dniu spotkania 30 zł. Opłata pokrywa koszty wynajmu sali, cateringu
i materiałów drukowanych, które otrzymasz na spotkaniu.

Oficjalna strona na portalu Facebook: http://www.facebook.com/EastClubBusiness